Thursday, April 9, 2009

Rupa-rupanya diam tak diam, rupa-rupanya dah lama jugak aku tak update kan gambo2 cake aku... Hmm... kamera aku hilanglah.. rosaklah.. tak de baterilah.. tapi semuanya tak boleh di jadikan alasan.. Aku kena jugak mengupdatekan gambo2 terbaru.. So, inilah dia antara gambo2 dalam simpanan buat tatapan rakan2.. insya'Allah, lepas ni, semua gambar2 terbaru akan di ambil..






Gambar ni dah lama diambil, tak berapa clear sbb guna handphone jer.. Chocolate cake 1 kg.









Gambo ni pun guna handphone gak.. Order dari kawan baru di Pinggiran Batu Caves.
Ini pun chocolate cake 1 kg.







Kek bertunang 2 kg. Thanks for ordering k.











Kek Kahwin 3kg dari Aziyan from MIDA.. Call ari Jumaat, amik ari Ahad.. Bisa di atur.. tapi kalau boleh bagi tau awal sikit ye..








Seperti yang di janjikan, theme color pink..




Cake Birthday untuk Eddy, dan nak gambo ikan duyung! Inilah cake 2 kg.. semoga bergembira!













Second order dari REDMUMMY.COM. Thanks ye sbb sudi mengorder dari saya.. Sebenarnya dia nak Cikgu Vogei, tapi saya tertulis Vogue.. sempat saya betulkan sebelum hantar, tapi tak amik gambar pulak yang dah di betulkan tu..







Request untuk gambar muka berambut kerinting..












Oder dari kawan, vanilla cupcakes..













Close up of the picture..


Chesse cake with blueberry toppings for friends at Allianz..



Plain Cheese cake, order from my friend Dini..













Also another order from Dini..










No comments: